Τρίκαλα: Έρχονται τα λεωφορεία χωρίς οδηγό με εξελιγμένη τεχνολογία 5G
inforumgr :: Αρχείο :: Αρχεία :: Αρχείο 2019
Σελίδα 1 από 1 • Μοιραστείτε
Τρίκαλα: Έρχονται τα λεωφορεία χωρίς οδηγό με εξελιγμένη τεχνολογία 5G
Η δεύτερη «φουρνιά» λεωφορείων χωρίς οδηγό θα κινείται εντός και εκτός του αστικού ιστού της πόλης των Τρικάλων, από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, με εξελιγμένη τεχνολογία 5G, στο πλαίσιο του προγράμματος «AVINT».
Το «AVINT» είναι ένα ερευνητικό έργο που χρηματοδοτείται από τον κύκλο «ερευνώ-καινοτομώ» της Γενικής Γραμματείας Έρευνας Τεχνολογίας και στοχεύει στην ενσωμάτωση αυτόματων λεωφορείων χωρίς οδηγό στον αστικό συγκοινωνιακό ιστό.
Το όραμα της πόλης, όπως αναφέρεται για το συγκεκριμένο έργο, είναι να προσφέρει αποτελεσματικές λύσεις, μέσω της εισαγωγής καινοτόμων, έξυπνων και κοινωνικά προσβάσιμων υπηρεσιών και τεχνολογιών για τη βελτίωση της συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης της πόλης, θέτοντας στο επίκεντρο τον πολίτη.
Μάλιστα, στην τελευταία του συνεδρίαση το δημοτικό συμβούλιο Τρικάλων έκρινε με σχετική απόφασή του αναγκαίο τον καθορισμό και την έγκριση των Αστικών Γραμμών Λεωφορείων (διαδρομών) καθώς και των αντίστοιχων στάσεων στην πόλη των Τρικάλων, έτσι ώστε να επιτευχθεί καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, έπειτα από πρόταση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής. Στην ίδια συνεδρίαση εξετάστηκε η προοπτική της ενσωμάτωσης αυτόματων οχημάτων στον κυκλοφοριακό ιστό μιας ελληνικής πόλης και η επίδειξη αυτών μέσα από μια προσεκτικά σχεδιασμένη διαδρομή στην πόλη.
Τα λεωφορεία χωρίς οδηγό θα κινούνται εντός του αστικού ιστού της πόλης των Τρικάλων. Θα εκτελείται κυκλική διαδρομή που θα συνδέει το κέντρο της πόλης (οδός Όθωνος) με το υπεραστικό ΚΤΕΛ, το οποίο βρίσκεται στις παρυφές της πόλης. Οι στόχοι του έργου, όπως τονίστηκε στη συνεδρίαση, στο πλαίσιο σχετικής εισήγησης, είναι η διερεύνηση των επιπτώσεων της εγκατάστασης μιας γραμμής λεωφορείων χωρίς οδηγό στον κυκλοφοριακό ιστό της πόλης των Τρικάλων.
Στους στόχους του έργου εντάσσονται και οι διαδικασίες αδειοδότησης σε τεχνικό και νομοθετικό επίπεδο, η αποτίμηση των αποτελεσμάτων ως προς τον κυκλοφοριακό ιστό, τη λειτουργικότητα, την αποδοχή από το κοινό, την οικονομική βιωσιμότητα και την επεκτασιμότητα.
Επίσης, στόχος είναι, όπως αναφέρθηκε, η διάχυση των αποτελεσμάτων τόσο στον ελληνικό όσο και στον παγκόσμιο χώρο που θα μπορεί να προάγει την αυτόματη οδήγηση ως μέρος μιας μελλοντικής έξυπνης πόλης τονίζοντας την πρωτοπορία μιας ελληνικής πόλης σε αυτό.
Σε δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο δήμαρχος Τρικκαίων Δημήτρης Παπαστεργίου υποστηρίζει πως «το να σκεφτόμαστε και να πράττουμε διαφορετικά αποτελεί την αρχή της αναγέννησης της πόλης και της περιοχής. Καμία αλλαγή δεν θα πετύχει αν πρώτα δεν αλλάξουμε εμείς. Και τα Τρίκαλα αλλάζουν».
* Ετικέτες Θέματος: #Ειδήσεις #Ελλάδα #inforumgr
* Πηγή: Zougla.gr
Παρόμοια θέματα
» Τρένα χωρίς οδηγό στη νέα γραμμή 4 του Μετρό
» Χωρίς ταξί και στάσεις εργασίας την Πέμπτη σε μετρό, λεωφορεία και τρόλει
» ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Επιβεβαιώθηκε: Χωρίς δυνατότητα SLI η NVIDIA GTX 1060
» Ηλικιωμένη στα Τρίκαλα ζούσε δύο ημέρες με τον νεκρό γιο της χωρίς να το αντιληφθεί
» Έρευνα: Χωρίς γνώσεις πάνω στην τεχνολογία... δεν πας πουθενά!
» Χωρίς ταξί και στάσεις εργασίας την Πέμπτη σε μετρό, λεωφορεία και τρόλει
» ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Επιβεβαιώθηκε: Χωρίς δυνατότητα SLI η NVIDIA GTX 1060
» Ηλικιωμένη στα Τρίκαλα ζούσε δύο ημέρες με τον νεκρό γιο της χωρίς να το αντιληφθεί
» Έρευνα: Χωρίς γνώσεις πάνω στην τεχνολογία... δεν πας πουθενά!
Προτού δημοσιεύσετε κάτι, βεβαιωθείτε ότι διαβάσατε τους Όρους Χρήσης της σελίδας!
inforumgr :: Αρχείο :: Αρχεία :: Αρχείο 2019
Σελίδα 1 από 1