Αυξήθηκε ο τζίρος του οργανωμένου λιανεμπορίου το 2017
inforumgr :: Αρχείο :: Αρχεία :: Αρχείο 2018
Σελίδα 1 από 1 • Μοιραστείτε
Αυξήθηκε ο τζίρος του οργανωμένου λιανεμπορίου το 2017
Με αυξημένο τζίρο έκλεισε το 2017 για το οργανωμένο λιανεμπόριο, καταγράφοντας σύμφωνα με την Nielsen, αύξηση εσόδων κατά 1,6%, σε σύγκριση με το 2016, στα 9,1 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένων των μεγεθών της εκπτωτικής αλυσίδας LIDL και 1,5% σε όγκο.
Μη συμπεριλαμβανομένων των μεγεθών της εκπτωτικής αλυσίδας LIDL, το οργανωμένο λιανεμπόριο το 2017 παρουσίασε πωλήσεις αυξημένες σε αξία κατά 2% και σε όγκο κατά 2,3%.
Όπως ανέφερε η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Nielsen Ελλάδος, Βίκυ Γρηγοριάδου, στο πλαίαιο παρουσίασης της πορείας του κλάδου του ελληνικού λιανεμπορίου το 2017, η αύξηση των εσόδων αποδίδεται κυρίως στην άνοδο του όγκου.
Παράλληλα, αναφέρθηκε ότι είναι η πρώτη φορά από το ξέσπασμα της κρίσης που καταγράφονται βελτιωμένοι όγκοι στο οργανωμένο λιανεμπόριο σε ετήσια βάση. Και αυτό συμβαίνει σε συνδυασμό με την γενικότερη βελτίωση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης και τη βελτίωση των μακροοικονομικών μεγεθών της ελληνικής οικονομίας.
Η πρόβλεψη της Nielsen για σύνολο του 2018 είναι συγκρατημένα θετική. Συγκεκριμένα, όπως αναφέρθηκε, ο τζίρος του οργανωμένου λιανεμπορίου το 2018 εκτιμάται ότι θα κινηθεί αυξητικά κατά 2%, ξεπερνώντας τα 11 δισ. ευρώ.
Αναλυτικότερα, τις πρώτες επτά εβδομάδες του 2018 (μέχρι τα μέσα Φεβρουαρίου) καταγράφεται ανοδική πορεία. Η κατανάλωση στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων παρουσιάζει άνοδο 2,8%, συνεχίζοντας τη θετική πορεία που διαγράφεται από το δεύτερο εξάμηνο του 2017.
Παράλληλα, βελτιωμένη ήταν το 2017 και η μέση δαπάνη ανά νοικοκυριό το μήνα, η οποία έφτασε στα 284 ευρώ, από 280 ευρώ το 2016.
Σημειώνεται ότι το μέσο καλάθι στα σούπερ μάρκετ διαμορφώνεται στα 20 με 25 ευρώ. Όπως αναφέρθηκε, έχει αυξηθεί η συχνότητα των επισκέψεων των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ, με μείωση ωστόσο του καλαθιού σε βάθος χρόνου.
Αναφορικά με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Nielsen, δεν προβλέπεται πολύ μεγάλη ανάπτυξη της συγκεκριμένης κατηγορίας προϊόντων. Όπως υπογράμμισαν στελέχη της Nielsen, τα τελευταία χρόνια η συμμετοχή των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας είναι σταθερή και αυτό γιατί η προωθητική ένταση που σημειώνεται κυρίως στα επώνυμα προϊόντα, είναι πάρα πολύ έντονη.
Ένα στα δύο προϊόντα είναι σε προσφορά, και συγκεκριμένα το 52% των επωνύμων και το 44,1% των κωδικών ιδιωτικής ετικέτας.
Ωστόσο, όπως σημειώθηκε, έρευνες κατά το παρελθόν της Nielsen έδειξαν ότι το 60% των προωθητικών ενεργειών στον κλάδο είναι ζημιογόνες, δηλαδή δεν δημιουργούν κέρδος, ούτε για το brand, ούτε για τον λιανέμπορο. Επιπλέον, μόνο το 16% είναι προσοδοφόρο για λιανέμπορους και προμηθευτές. Για τον λόγο αυτό πρέπει να γίνονται στοχευμένες προωθητικές ενέργειες.
* Ετικέτες Θέματος: #Ειδήσεις #Ελλάδα #Αυξήθηκε #τζίρος #οργανωμένου #λιανεμπορίου #2017 #inforumgr
* Πηγή: altsantiri.gr
Παρόμοια θέματα
» Κατά 7% αυξήθηκε ο αριθμός των τουριστών σε όλο τον κόσμο το 2017
» Συζητείται το άνοιγμα του λιανεμπορίου και των δημοτικών
» Τα drones στην υπηρεσία του οργανωμένου εγκλήματος
» Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη: Task force για την αντιμετώπιση του οργανωμένου εγκλήματος
» SMARTPHONES Νέα renders διέρρευσαν για τις συσκευές Galaxy A3 (2017) και Galaxy Α5 (2017)
» Συζητείται το άνοιγμα του λιανεμπορίου και των δημοτικών
» Τα drones στην υπηρεσία του οργανωμένου εγκλήματος
» Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη: Task force για την αντιμετώπιση του οργανωμένου εγκλήματος
» SMARTPHONES Νέα renders διέρρευσαν για τις συσκευές Galaxy A3 (2017) και Galaxy Α5 (2017)
Προτού δημοσιεύσετε κάτι, βεβαιωθείτε ότι διαβάσατε τους Όρους Χρήσης της σελίδας!
inforumgr :: Αρχείο :: Αρχεία :: Αρχείο 2018
Σελίδα 1 από 1