Δύο έγγραφα-φωτιά
inforumgr :: Αρχείο :: Αρχεία :: Αρχείο 2017
Σελίδα 1 από 1 • Μοιραστείτε
Δύο έγγραφα-φωτιά
Η υπόθεση θυμίζει μυθιστόρημα και μάλιστα με πλοκή θρίλερ. Ένας captain Jack, κυβερνήτης του ΜΤ «SEYCHELLES PRELUDE» δεξαμενοπλοίου που ανήκει στην German Tanker Shipping GmbH & Co. (KG Hans-Böckler-Straße 50 28217 Bremen) βρίσκεται κατά πληροφορίες με το πλοίο του κάπου ανοικτά της Κρήτης.
Το δεξαμενόπλοιο έχει αποπλεύσει από την Αίγυπτο. Εκεί στο Λιβυκό πλησιάζει ένα άλλο σκάφος, το NOOR 1, προερχόμενο από το Dubai. Στα ανοικτά λοιπόν της Νοτίου Κρήτης φέρεται από επίσημη ένορκη κατάθεση να πραγματοποιείται εν πλω μεταφορά 450 κιλών «σκόνης» από το καράβι του ισοβίτη Γιαννουσάκη στο γερμανικών συμφερόντων δεξαμενόπλοιο.
Όλα τα παραπάνω αποτελούν στοιχεία προς διερεύνηση. Προσέξτε ωστόσο τις ημερομηνίες. Θυμηθείτε τα γεγονότα. Είναι 26 Μάιου του 2014. Λίγες ημέρες αργότερα οι διωκτικές αρχές μπλοκάρουν το NOOR 1 στην Ελευσίνα. Στις 12 Ιουνίου της ιδίας χρονιάς στις 20:30 με 20:45 και λίγο αργότερα στις 21:30 οι Αρχές παρουσία εισαγγελέα εισέρχονται σε μία αποθήκη στο Κορωπί και σε μία βίλα στην Φιλοθέη.
Εκεί ανακαλύπτουν την ηρωίνη που μετέφερε το NOOR 1. Έτσι αρχίζει η ιστορία που δεν έχει ακόμη τελειώσει. Μέχρι σήμερα δεν υπάρχουν ενδείξεις πώς οι ελληνικές αρχές προσπάθησαν να παρακολουθήσουν το ίχνος του γερμανικών συμφερόντων δεξαμενοπλοίου με την … «σκόνη».
Όμως αυτό το πλοίο είναι υπαρκτό καθώς και η λεγόμενη «Γιουγκοσλάβικη οδός», δηλαδή το δίκτυο των Σέρβων που, σύμφωνα με τον ισοβίτη Γιαννουσάκη, παρέλαβε και διακίνησε την επί πλέον ποσότητα ναρκωτικών. Θυμηθείτε πώς η συνολική ποσότητα που φέρεται να μετέφερε το NOOR 1 ήταν 3 τόνοι και όχι 2,1 όπως συνήθως γράφεται. Αυτή η λεπτομέρεια κάνει και την διαφορά αλλά και εμπλέκει τρίτα άτομα στην όλη επιχείρηση εκτός της γνωστής λίστας καταδικασμένων και μη που έχει κυκλοφορήσει.
Πάμε πίσω στο ρεπορτάζ... Δύο νέα έγγραφα ντοκουμέντα έρχονται να φωτίσουν περισσότερο την σκοτεινή υπόθεση της μεταφοράς μεγάλης ποσότητας ηρωίνης με το πλοίο NOOR 1. Το πρώτο έγγραφο φέρει ημερομηνία 25 Ιουλίου του 2013 και αποστέλλεται από το κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά προς τον εισαγγελέα Πρωτοδικών Πειραιά.
Σύμφωνα με αυτό το έγγραφο, εκτός των άλλων στοιχείων προς διερεύνηση, αποστέλλεται και ένα στοιχείο πολύ ενδιαφέρον που αφορά τον ισοβίτη Μάκη Γιαννουσάκη.
Αναφέρεται συγκεκριμένα ό,τι με ένορκη κατάθεσή του ο μεσεγγυούχος του κατασχεθέντος δεξαμενόπλοιου NOOR 1, δηλώνει πως βρήκε εντός του πλοίου σημείωμα προς τον Γιαννουσάκη, από τον master JACK του πλοίου «SEYCHELLES PRELUDE» για την παραλαβή 450 κιλών σκόνης έξω από την Κρήτη, με αναγραφόμενη ημερομηνία 26-5-2014!
Είναι φανερό ότι το στοιχείο αυτό συνηγορεί υπέρ της αποκάλυψης του Γιαννουσάκη στον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο για τα 900 επί πλέον κιλά τα οποία έπρεπε να παραδοθούν σε Γιουγκοσλάβους έναντι 22 εκατομμυρίων δολαρίων. Προφανώς τα μισά μεταφέρθηκαν με αυτό τον τρόπο και τα άλλα μισά με άλλη μέθοδο. Το έγγραφο αυτό πρέπει να βρίσκεται στα χέρια των εισαγγελικών αρχών διαφορετικά αλίμονο.
Το δεύτερο έγγραφο είναι άκρως ενδιαφέρον για τη δράση του ανθρώπου, τον οποίο σύμφωνα με όσα μας διαμήνυσε ο ίδιος ο Μαρινάκης, είχε επιλέξει ως broker στο Ντουμπάι, τον Γιαννουσάκη δηλαδή.
Από το 2010 οι διωκτικές αρχές και το υπουργείο Δικαιοσύνης της Κύπρου ενημερώνουν τις ελληνικές αρχές, μέσω της εκεί Πρεσβείας μας, ότι τα αδέλφια Μάκης και Στέλιος Γιαννουσάκης με αριθμούς τηλεφώνων +306942231231 και +306946068376 αντίστοιχα, προμηθεύονται μεγάλες ποσότητες «σκληρών» ναρκωτικών από την Αλβανία, τις οποίες αποστέλλουν σε άλλες χώρες.
Τα ναρκωτικά μεταφέρονται με δύο φορτηγά πλοία της εταιρείας G-TANKERS, οδός Κλισόβης αριθμός 1 στον Πειραιά, ιδιοκτησίας του Μάκη Γιαννουσάκη. Συμπληρωματικά αναφέρεται ότι το ένα από τα δύο πλοία ονομάζεται «LEONA».
Στο έγγραφο γίνεται αναφορά στη δολοφονία του πατέρα τους, όπως επίσης και ότι τα αδέλφια είναι ιδιοκτήτες κέντρου διασκέδασης στην Γλυφάδα και επιπροσθέτως δίδεται η πληροφορία, ότι στο πρόσφατο παρελθόν ο Μάκης Γιαννουσάκης, συναντήθηκε με ελληνοκύπριο επιχειρηματία, από τον οποίο ζήτησε βοήθεια, ούτως ώστε με την άφιξη ενός εκ των δύο πλοίων στο λιμάνι της Λεμεσσού, να μεριμνήσει για την ασφαλή μεταφορά των ναρκωτικών έξω από το πλοίο. Ο ελληνοκύπριος αρνήθηκε να συνεργαστεί και η πληροφορία διέρρευσε στις διωκτικές αρχές της Κύπρου.
* Ετικέτες Θέματος: #Ειδήσεις #Ελλάδα #έγγραφαφωτιά #IFGR
* Πηγή: Zougla.gr
Το δεξαμενόπλοιο έχει αποπλεύσει από την Αίγυπτο. Εκεί στο Λιβυκό πλησιάζει ένα άλλο σκάφος, το NOOR 1, προερχόμενο από το Dubai. Στα ανοικτά λοιπόν της Νοτίου Κρήτης φέρεται από επίσημη ένορκη κατάθεση να πραγματοποιείται εν πλω μεταφορά 450 κιλών «σκόνης» από το καράβι του ισοβίτη Γιαννουσάκη στο γερμανικών συμφερόντων δεξαμενόπλοιο.
Όλα τα παραπάνω αποτελούν στοιχεία προς διερεύνηση. Προσέξτε ωστόσο τις ημερομηνίες. Θυμηθείτε τα γεγονότα. Είναι 26 Μάιου του 2014. Λίγες ημέρες αργότερα οι διωκτικές αρχές μπλοκάρουν το NOOR 1 στην Ελευσίνα. Στις 12 Ιουνίου της ιδίας χρονιάς στις 20:30 με 20:45 και λίγο αργότερα στις 21:30 οι Αρχές παρουσία εισαγγελέα εισέρχονται σε μία αποθήκη στο Κορωπί και σε μία βίλα στην Φιλοθέη.
Εκεί ανακαλύπτουν την ηρωίνη που μετέφερε το NOOR 1. Έτσι αρχίζει η ιστορία που δεν έχει ακόμη τελειώσει. Μέχρι σήμερα δεν υπάρχουν ενδείξεις πώς οι ελληνικές αρχές προσπάθησαν να παρακολουθήσουν το ίχνος του γερμανικών συμφερόντων δεξαμενοπλοίου με την … «σκόνη».
Όμως αυτό το πλοίο είναι υπαρκτό καθώς και η λεγόμενη «Γιουγκοσλάβικη οδός», δηλαδή το δίκτυο των Σέρβων που, σύμφωνα με τον ισοβίτη Γιαννουσάκη, παρέλαβε και διακίνησε την επί πλέον ποσότητα ναρκωτικών. Θυμηθείτε πώς η συνολική ποσότητα που φέρεται να μετέφερε το NOOR 1 ήταν 3 τόνοι και όχι 2,1 όπως συνήθως γράφεται. Αυτή η λεπτομέρεια κάνει και την διαφορά αλλά και εμπλέκει τρίτα άτομα στην όλη επιχείρηση εκτός της γνωστής λίστας καταδικασμένων και μη που έχει κυκλοφορήσει.
Πάμε πίσω στο ρεπορτάζ... Δύο νέα έγγραφα ντοκουμέντα έρχονται να φωτίσουν περισσότερο την σκοτεινή υπόθεση της μεταφοράς μεγάλης ποσότητας ηρωίνης με το πλοίο NOOR 1. Το πρώτο έγγραφο φέρει ημερομηνία 25 Ιουλίου του 2013 και αποστέλλεται από το κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά προς τον εισαγγελέα Πρωτοδικών Πειραιά.
Σύμφωνα με αυτό το έγγραφο, εκτός των άλλων στοιχείων προς διερεύνηση, αποστέλλεται και ένα στοιχείο πολύ ενδιαφέρον που αφορά τον ισοβίτη Μάκη Γιαννουσάκη.
Αναφέρεται συγκεκριμένα ό,τι με ένορκη κατάθεσή του ο μεσεγγυούχος του κατασχεθέντος δεξαμενόπλοιου NOOR 1, δηλώνει πως βρήκε εντός του πλοίου σημείωμα προς τον Γιαννουσάκη, από τον master JACK του πλοίου «SEYCHELLES PRELUDE» για την παραλαβή 450 κιλών σκόνης έξω από την Κρήτη, με αναγραφόμενη ημερομηνία 26-5-2014!
Είναι φανερό ότι το στοιχείο αυτό συνηγορεί υπέρ της αποκάλυψης του Γιαννουσάκη στον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο για τα 900 επί πλέον κιλά τα οποία έπρεπε να παραδοθούν σε Γιουγκοσλάβους έναντι 22 εκατομμυρίων δολαρίων. Προφανώς τα μισά μεταφέρθηκαν με αυτό τον τρόπο και τα άλλα μισά με άλλη μέθοδο. Το έγγραφο αυτό πρέπει να βρίσκεται στα χέρια των εισαγγελικών αρχών διαφορετικά αλίμονο.
Το δεύτερο έγγραφο είναι άκρως ενδιαφέρον για τη δράση του ανθρώπου, τον οποίο σύμφωνα με όσα μας διαμήνυσε ο ίδιος ο Μαρινάκης, είχε επιλέξει ως broker στο Ντουμπάι, τον Γιαννουσάκη δηλαδή.
Από το 2010 οι διωκτικές αρχές και το υπουργείο Δικαιοσύνης της Κύπρου ενημερώνουν τις ελληνικές αρχές, μέσω της εκεί Πρεσβείας μας, ότι τα αδέλφια Μάκης και Στέλιος Γιαννουσάκης με αριθμούς τηλεφώνων +306942231231 και +306946068376 αντίστοιχα, προμηθεύονται μεγάλες ποσότητες «σκληρών» ναρκωτικών από την Αλβανία, τις οποίες αποστέλλουν σε άλλες χώρες.
Τα ναρκωτικά μεταφέρονται με δύο φορτηγά πλοία της εταιρείας G-TANKERS, οδός Κλισόβης αριθμός 1 στον Πειραιά, ιδιοκτησίας του Μάκη Γιαννουσάκη. Συμπληρωματικά αναφέρεται ότι το ένα από τα δύο πλοία ονομάζεται «LEONA».
Στο έγγραφο γίνεται αναφορά στη δολοφονία του πατέρα τους, όπως επίσης και ότι τα αδέλφια είναι ιδιοκτήτες κέντρου διασκέδασης στην Γλυφάδα και επιπροσθέτως δίδεται η πληροφορία, ότι στο πρόσφατο παρελθόν ο Μάκης Γιαννουσάκης, συναντήθηκε με ελληνοκύπριο επιχειρηματία, από τον οποίο ζήτησε βοήθεια, ούτως ώστε με την άφιξη ενός εκ των δύο πλοίων στο λιμάνι της Λεμεσσού, να μεριμνήσει για την ασφαλή μεταφορά των ναρκωτικών έξω από το πλοίο. Ο ελληνοκύπριος αρνήθηκε να συνεργαστεί και η πληροφορία διέρρευσε στις διωκτικές αρχές της Κύπρου.
* Ετικέτες Θέματος: #Ειδήσεις #Ελλάδα #έγγραφαφωτιά #IFGR
* Πηγή: Zougla.gr
Παρόμοια θέματα
» Έγγραφα για τα εναέρια μέσα που επιχείρησαν στη φωτιά στο Μάτι ζητεί η χήρα του Γρ. Φύτρου
» Σύλληψη δυο αλλοδαπών για πλαστά έγγραφα
» Συλλήψεις στο αεροδρόμιο Ηρακλείου για πλαστά έγγραφα
» Οι Anonymous διέρρευσαν έγγραφα της Τράπεζας της Ελλάδος
» Συλλήψεις σε Πάτρα και Ηγουμενίτσα για πλαστά ταξιδιωτικά έγγραφα
» Σύλληψη δυο αλλοδαπών για πλαστά έγγραφα
» Συλλήψεις στο αεροδρόμιο Ηρακλείου για πλαστά έγγραφα
» Οι Anonymous διέρρευσαν έγγραφα της Τράπεζας της Ελλάδος
» Συλλήψεις σε Πάτρα και Ηγουμενίτσα για πλαστά ταξιδιωτικά έγγραφα
Προτού δημοσιεύσετε κάτι, βεβαιωθείτε ότι διαβάσατε τους Όρους Χρήσης της σελίδας!
inforumgr :: Αρχείο :: Αρχεία :: Αρχείο 2017
Σελίδα 1 από 1