Δήμος Θεσσαλονίκης: Σχεδιάζει ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης της κυκλοφορίας στο κέντρο
inforumgr :: Αρχείο :: Αρχεία :: Αρχείο 2017
Σελίδα 1 από 1 • Μοιραστείτε
Δήμος Θεσσαλονίκης: Σχεδιάζει ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης της κυκλοφορίας στο κέντρο
Ένα καινούργιο σύστημα, με σύγχρονες ηλεκτρονικές μπάρες, το οποίο θα αναγνωρίζει το ειδικό σήμα πάνω στα οχήματα και θα λειτουργεί στα πρότυπα του e-pass στους σταθμούς διοδίων, σχεδιάζει να εγκαταστήσει ο Δήμος Θεσσαλονίκης, στους πιο σημαντικούς πεζόδρομους του κέντρου της πόλης προκειμένου να αντιμετωπίσει την ανεξέλεγκτη στάθμευση.
Μαζί με το βραδινό ωράριο για τις φορτοεκφορτώσεις, την ελεγχόμενη στάθμευση και την αναχωροθέτηση των στάσεων για τα ταξί η διοίκηση εκτιμά ότι θα δημιουργηθούν καλύτερες συνθήκες για το ιστορικό και εμπορικό κέντρο, όπως ανέφερε στο ραδιόφωνο του Αθηναϊκού και Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο, 104,9 FM», ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων και Περιβάλλοντος Θεσσαλονίκης, Θανάσης Παππάς. «Σε σημεία πολύ σημαντικά όπως είναι η νέα Παραλία, τα Λαδάδικα και όλοι οι πεζόδρομοι, σε όλους αυτούς τους δρόμους, και κυρίως στους κεντρικούς, θα τοποθετηθούν σύγχρονες ηλεκτρονικές μπάρες οι οποίες θα μπορούν να διαβάζουν το σήμα του κατόχου του οχήματος», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Παππάς, διευκρινίζοντας ότι όλα τα αυτοκίνητα των υπηρεσιών θα είναι εφοδιασμένα με τις ανάλογες κάρτες εισόδου όπως αυτά της αστυνομίας, της Πυροσβεστικής, του ΕΚΑΒ, τα απορριμματοφόρα κ. ά.
Αυτόματα πασσαλάκια θα αποκλείουν και θα επιτρέπουν, ανάλογα με το όχημα, την είσοδο και τη στάθμευση στους πεζόδρομους του κέντρου. «Θα υπάρξουν ημιαυτόματα πασαλάκια σε άλλες περιοχές. Προσπαθούμε να βάλουμε μία τάξη στο κέντρο. Δεν διστάζω να πω ότι οδεύουμε σε έναν αποκλεισμό του κέντρου από ανθρώπους που δεν έχουν δουλειά, πχ., κάποιος παρκάρει στην πλατεία Αριστοτέλους, το βράδυ, για να πάει σε ένα μπαράκι, αυτό δεν θα μπορεί να γίνει στο μέλλον», σημείωσε ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων και Περιβάλλοντος.
Σύμφωνα με τη μελέτη για την κυκλοφορία και τη στάθμευση, η ισχύς του νυχτερινού ωραρίου φορτοεκφορτώσεων θα είναι άλλο ένα σημαντικό βήμα αποσυμφόρησης του κέντρου. Μάλιστα ο κ. Παππάς επισήμανε ότι η τήρηση της νομιμότητας θα ελέγχεται πολύ αυστηρά.
«Το ωράριο φορτοεκφόρτωσης θα είναι βραδινό σε όλη την πόλη της Θεσσαλονίκης. Όλο το δυναμικό της Δημοτικής Αστυνομίας θα ελέγχει την τήρηση της ελεγχόμενης στάθμευσης. Θα ελέγχουμε και τις θέσεις φορτοεκφόρτωσης για να είναι ελεύθερες. Στο πυκνό ιστορικό κέντρο η στόχευση είναι να προβούμε σε παρεμβάσεις οι οποίες θα επιτρέπουν την διέλευση και μόνο διέρχόμενων οχημάτων, των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και των ταξί», υπογράμμισε ο αντιδήμαρχος.
Η εφαρμογή του νέου ωραρίου φορτοεκφορτώσεων έχει ένθερμους υποστηρικτές όλους τους επαγγελματικούς φορείς της πόλης, σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων και Περιβάλλοντος. Ύστερα από πολλές διαβουλεύσεις, έχει αποφασιστεί από το Δημοτικό Συμβούλιο και εγκριθεί από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας-Θράκης.
«Πριν αποφασίσουμε το νυχτερινό ωράριο για τις φορτοεκφορτώσεις κάναμε συνεχείς συσκέψεις και είχαμε στενή συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Εμπορικό και Βιοχηχανικό Επιμελητήριο, το Επαγγελματικό Επιμελητήριο και τον Εμπορικό Σύλλογο και με τα μεγάλα Σούπερ Μάρκετ.
* Ετικέτες θέματος: #Ειδήσεις #Δήμος #Θεσσαλονίκης #Σχεδιάζει #ηλεκτρονικό #σύστημα #διαχείρισης #κυκλοφορίας #κέντρο #IFGR
* Πηγή: Zougla.gr
Μαζί με το βραδινό ωράριο για τις φορτοεκφορτώσεις, την ελεγχόμενη στάθμευση και την αναχωροθέτηση των στάσεων για τα ταξί η διοίκηση εκτιμά ότι θα δημιουργηθούν καλύτερες συνθήκες για το ιστορικό και εμπορικό κέντρο, όπως ανέφερε στο ραδιόφωνο του Αθηναϊκού και Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο, 104,9 FM», ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων και Περιβάλλοντος Θεσσαλονίκης, Θανάσης Παππάς. «Σε σημεία πολύ σημαντικά όπως είναι η νέα Παραλία, τα Λαδάδικα και όλοι οι πεζόδρομοι, σε όλους αυτούς τους δρόμους, και κυρίως στους κεντρικούς, θα τοποθετηθούν σύγχρονες ηλεκτρονικές μπάρες οι οποίες θα μπορούν να διαβάζουν το σήμα του κατόχου του οχήματος», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Παππάς, διευκρινίζοντας ότι όλα τα αυτοκίνητα των υπηρεσιών θα είναι εφοδιασμένα με τις ανάλογες κάρτες εισόδου όπως αυτά της αστυνομίας, της Πυροσβεστικής, του ΕΚΑΒ, τα απορριμματοφόρα κ. ά.
Αυτόματα πασσαλάκια θα αποκλείουν και θα επιτρέπουν, ανάλογα με το όχημα, την είσοδο και τη στάθμευση στους πεζόδρομους του κέντρου. «Θα υπάρξουν ημιαυτόματα πασαλάκια σε άλλες περιοχές. Προσπαθούμε να βάλουμε μία τάξη στο κέντρο. Δεν διστάζω να πω ότι οδεύουμε σε έναν αποκλεισμό του κέντρου από ανθρώπους που δεν έχουν δουλειά, πχ., κάποιος παρκάρει στην πλατεία Αριστοτέλους, το βράδυ, για να πάει σε ένα μπαράκι, αυτό δεν θα μπορεί να γίνει στο μέλλον», σημείωσε ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων και Περιβάλλοντος.
Σύμφωνα με τη μελέτη για την κυκλοφορία και τη στάθμευση, η ισχύς του νυχτερινού ωραρίου φορτοεκφορτώσεων θα είναι άλλο ένα σημαντικό βήμα αποσυμφόρησης του κέντρου. Μάλιστα ο κ. Παππάς επισήμανε ότι η τήρηση της νομιμότητας θα ελέγχεται πολύ αυστηρά.
«Το ωράριο φορτοεκφόρτωσης θα είναι βραδινό σε όλη την πόλη της Θεσσαλονίκης. Όλο το δυναμικό της Δημοτικής Αστυνομίας θα ελέγχει την τήρηση της ελεγχόμενης στάθμευσης. Θα ελέγχουμε και τις θέσεις φορτοεκφόρτωσης για να είναι ελεύθερες. Στο πυκνό ιστορικό κέντρο η στόχευση είναι να προβούμε σε παρεμβάσεις οι οποίες θα επιτρέπουν την διέλευση και μόνο διέρχόμενων οχημάτων, των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και των ταξί», υπογράμμισε ο αντιδήμαρχος.
Η εφαρμογή του νέου ωραρίου φορτοεκφορτώσεων έχει ένθερμους υποστηρικτές όλους τους επαγγελματικούς φορείς της πόλης, σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων και Περιβάλλοντος. Ύστερα από πολλές διαβουλεύσεις, έχει αποφασιστεί από το Δημοτικό Συμβούλιο και εγκριθεί από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας-Θράκης.
«Πριν αποφασίσουμε το νυχτερινό ωράριο για τις φορτοεκφορτώσεις κάναμε συνεχείς συσκέψεις και είχαμε στενή συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Εμπορικό και Βιοχηχανικό Επιμελητήριο, το Επαγγελματικό Επιμελητήριο και τον Εμπορικό Σύλλογο και με τα μεγάλα Σούπερ Μάρκετ.
* Ετικέτες θέματος: #Ειδήσεις #Δήμος #Θεσσαλονίκης #Σχεδιάζει #ηλεκτρονικό #σύστημα #διαχείρισης #κυκλοφορίας #κέντρο #IFGR
* Πηγή: Zougla.gr
Παρόμοια θέματα
» Κοζάνη: Σε λειτουργία το πρώτο Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Απορριμμάτων
» Την πρόσληψη 535 μονίμων εργαζομένων στην καθαριότητα θα αιτηθεί ο δήμος Θεσσαλονίκης από το ΥΠΕΣ
» Δήμος Θεσσαλονίκης: Να αναζητήσουν μόνοι τους οι πολίτες το εκλογικό τμήμα που ψηφίζουν
» Δήμος Θεσσαλονίκης: Φροντιστήριο μέσω της δημοτικής τηλεόρασης για τους μαθητές που δίνουν πανελλαδικές
» Δήμος Θεσσαλονίκης: Ξεκινά η διανομή τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης στους δικαιούχους
» Την πρόσληψη 535 μονίμων εργαζομένων στην καθαριότητα θα αιτηθεί ο δήμος Θεσσαλονίκης από το ΥΠΕΣ
» Δήμος Θεσσαλονίκης: Να αναζητήσουν μόνοι τους οι πολίτες το εκλογικό τμήμα που ψηφίζουν
» Δήμος Θεσσαλονίκης: Φροντιστήριο μέσω της δημοτικής τηλεόρασης για τους μαθητές που δίνουν πανελλαδικές
» Δήμος Θεσσαλονίκης: Ξεκινά η διανομή τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης στους δικαιούχους
Προτού δημοσιεύσετε κάτι, βεβαιωθείτε ότι διαβάσατε τους Όρους Χρήσης της σελίδας!
inforumgr :: Αρχείο :: Αρχεία :: Αρχείο 2017
Σελίδα 1 από 1