Ταξιδεύεις αεροπορικώς; Μάθε τα δικαιώματά σου
inforumgr :: Αρχείο :: Αρχεία :: Αρχείο 2019
Σελίδα 1 από 1 • Μοιραστείτε
Ταξιδεύεις αεροπορικώς; Μάθε τα δικαιώματά σου
Ενημερωτική εκδήλωση για τα δικαιώματα των επιβατών που ταξιδεύουν αεροπορικώς με τίτλο «Ταξιδεύεις αεροπορικώς; Μάθε τα δικαιώματά σου και διεκδίκησέ τα!» πραγματοποιεί σήμερα στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών Ελ. Βενιζέλος, το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας και η Ανεξάρτητη Αρχή Συνήγορος του Καταναλωτή.
Με αφορμή την εκδήλωση η αναπληρώτρια Συνήγορος του Καταναλωτή και διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας Αθηνά Κοντογιάννη δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ: «Με σύμμαχο πλέον τον καιρό, πολλοί καταναλωτές ξεκινούν τις καλοκαιρινές διακοπές τους είτε οργανώνουν ολιγοήμερες αποδράσεις, εντός ή εκτός Ελλάδας.
Εκτός από τις υπόλοιπες προετοιμασίες που κάνουμε για να μην έχουμε προβλήματα που θα μπορούσαν να μας χαλάσουν τη διάθεση και να μας ζημιώσουν οικονομικά, προετοιμαζόμαστε για τις διακοπές μας, μαθαίνοντας τα βασικά μας δικαιώματα: Τί δικαιούμαστε, όταν π.χ. καθυστερήσει το πλοίο ή το αεροπλάνο μας ή όταν χαθούν οι αποσκευές μας σε μέσο μεταφοράς; Μπορούμε να μεταβιβάσουμε σε άλλο ταξιδιώτη τη συμμετοχή σε οργανωμένο ταξίδι χωρίς να ζημιωθούμε; Μέσα σε ποια προθεσμία μπορούμε να ακυρώσουμε την κράτηση που έχουμε κάνει σε ξενοδοχείο ή κατάλυμα χωρίς να χάσουμε την προκαταβολή μας; Τι μπορούμε να κάνουμε αν ηλεκτρονική κράτηση διακοπών που διαφημιζόταν ήταν διαφορετική από αυτή που μας προσφέρθηκε; Τί πρέπει να προσέχουμε όταν ενοικιάζουμε αυτοκίνητο;».
Όπως εξήγησε «η Ανεξάρτητη Αρχή Συνήγορος του Καταναλωτή και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας, οργανώνουν και φέτος δύο κεντρικές ενημερωτικές εκστρατείες για τα δικαιώματα των επιβατών: Η πρώτη αφορά τους επιβάτες που ταξιδεύουν αεροπορικώς, με σχετική δράση που διοργανώνεται για τέταρτη συνεχή χρονιά στον Διεθνή Αερολιμένα Ελ. Βενιζέλος, τον οποίο ευχαριστούμε για τη φιλοξενία και την υποστήριξή του. Η δράση αυτή πραγματοποιείται σήμερα, Παρασκευή, 28 Ιουνίου 2019 από τις 10.00-13.00. Η δεύτερη ενημερωτική δράση επικεντρώνεται στους επιβάτες που ταξιδεύουν με πλοίο, με στοχευμένη δράση που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 11 Ιουλίου 2019 στο Λιμάνι του Πειραιά. Και στις δύο αυτές δράσεις ενημερώνουμε τους καταναλωτές, με πληροφοριακό υλικό στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα, για τα δικαιώματά τους και το πώς μπορούν να τα διεκδικήσουν εξωδικαστικά, ακούμε τις ερωτήσεις τους και παρέχουμε συμβουλές και βοήθεια.
Γιατί η γνώση και η άσκηση των δικαιωμάτων του καταναλωτή είναι η δύναμή του!».
* Ετικέτες Θέματος: #Ειδήσεις #Ελλάδα #inforumgr
* Πηγή: Zougla.gr
Προτού δημοσιεύσετε κάτι, βεβαιωθείτε ότι διαβάσατε τους Όρους Χρήσης της σελίδας!
inforumgr :: Αρχείο :: Αρχεία :: Αρχείο 2019
Σελίδα 1 από 1