Κρέτσος: Για πρώτη φορά θεσμοθετείται η πλήρης διαφάνεια στον χώρο της διαφήμισης
inforumgr :: Αρχείο :: Αρχεία :: Αρχείο 2017
Σελίδα 1 από 1 • Μοιραστείτε
Κρέτσος: Για πρώτη φορά θεσμοθετείται η πλήρης διαφάνεια στον χώρο της διαφήμισης
Σε σκληρό ύφος απάντησε ο γενικός γραμματέας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας Λευτέρης Κρέτσος στην Ένωση Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας (ΕΙΤΗΣΕΕ), στον Σύνδεσμο Διαφημιζόμενων Ελλάδος (ΣΔΕ) και στην Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ) οι οποίοι εξέδωσαν κοινή ανακοίνωση στην οποία αναφέρουν ότι η διαφήμιση δεν μπορεί να δημοπρατείται από το κράτος.
«Όποιος δεν θέλει να ζυμώσει, δέκα ημέρες κοσκινίζει» τόνισε χαρακτηριστικά ο Λ. Κρέτσος και σημείωσε πως οι εν λόγω φορείς της αγοράς «είτε δεν καταλαβαίνουν, είτε κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν τη νομοθετική πρωτοβουλία για τη νέα ρύθμιση του διαφημιστικού τοπίου στην τηλεόραση. Σε καμία περίπτωση η τηλεοπτική διαφήμιση δεν δημοπρατείται από το κράτος και δεν δημιουργείται οιοδήποτε κρατικό μονοπώλιο».
Ο Λ. Κρέτσος υπογράμμισε ότι για πρώτη φορά θεσμοθετείται η πλήρης διαφάνεια στον χώρο της διαφήμισης με διακριτούς ρόλους για όλους τους εμπλεκομένους. «Ο Ρυθμιστής του συστήματος είναι το ΕΣΡ, ήτοι η εκ του Συντάγματος αρμόδια Ανεξάρτητη Αρχή. Διαχειριστής του συστήματος είναι εταιρεία που θα προκύψει κατόπιν διεθνούς διαγωνισμού. Η συμμετοχή της Πολιτείας διαμέσου του αρμόδιου Υπουργού περιορίζεται στην έκδοση της προκήρυξης για την ανάδειξη του διαχειριστή» αναφέρει χαρακτηριστικά στην απάντησή του.
Συνεχίζοντας ο γενικός γραμματέας Επικοινωνίας σημείωσε ότι «επ' ουδενί το σχέδιο νόμου καταστρατηγεί ατομικές ελευθερίες, όπως η ελευθερία των συμβάσεων ούτε υποχρεώνει τους τηλεοπτικούς σταθμούς να εκχωρήσουν σε τρίτους τα δικαιώματά τους. Αντίθετα, με τη διαδικασία της δημοπράτησης και στα πλαίσια της ενίσχυσης του υγιούς και ελεύθερου ανταγωνισμού δίνει τη δυνατότητα στον κάθε ενδιαφερόμενο με απόλυτη διαφάνεια να συμμετέχει τόσο στην πώληση όσο και στην αγορά διαφημιστικού χρόνου. Οι «πωλητές» (τηλεοπτικοί οργανισμοί) καθορίζουν την τιμή του «προϊόντος». Κατ αυτό τον τρόπο, επιτυγχάνεται η ελεύθερη πρόσβαση στην και η ομαλή λειτουργία της αγοράς ενώ παράλληλα, αποφεύγονται φαινόμενα «καρτέλ» και ασύμμετρων διαπραγματεύσεων που τρέφουν τη διαπλοκή.
Το κυριότερο στοιχείο του νέου νομοθετήματος συνιστά η φορολόγηση για πρώτη φορά στην πηγή, με αποτέλεσμα τον αποκλεισμό οιασδήποτε δυνατότητας εκδόσεως πιστωτικών και ακυρωτικών τιμολογίων, προνομιακής μεταχείρισης οιουδήποτε πελάτη σε βάρος άλλου μέσω απόδοσης οικονομικών κινήτρων και «επιστροφών» από μεσάζοντες που μοναδικό σκοπό έχουν την φοροδιαφυγή. Όλα τα υπόλοιπα αποτελούν «προφάσεις εν αμαρτίαις» καταλήγει ο Λ. Κρέτσος.
* Ετικέτες Θέματος: #Ειδήσεις #Ελλάδα #Κρέτσος #πρώτη #θεσμοθετείται #πλήρης #διαφάνεια #διαφήμισης #IFGR
* Πηγή: Zougla.gr
«Όποιος δεν θέλει να ζυμώσει, δέκα ημέρες κοσκινίζει» τόνισε χαρακτηριστικά ο Λ. Κρέτσος και σημείωσε πως οι εν λόγω φορείς της αγοράς «είτε δεν καταλαβαίνουν, είτε κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν τη νομοθετική πρωτοβουλία για τη νέα ρύθμιση του διαφημιστικού τοπίου στην τηλεόραση. Σε καμία περίπτωση η τηλεοπτική διαφήμιση δεν δημοπρατείται από το κράτος και δεν δημιουργείται οιοδήποτε κρατικό μονοπώλιο».
Ο Λ. Κρέτσος υπογράμμισε ότι για πρώτη φορά θεσμοθετείται η πλήρης διαφάνεια στον χώρο της διαφήμισης με διακριτούς ρόλους για όλους τους εμπλεκομένους. «Ο Ρυθμιστής του συστήματος είναι το ΕΣΡ, ήτοι η εκ του Συντάγματος αρμόδια Ανεξάρτητη Αρχή. Διαχειριστής του συστήματος είναι εταιρεία που θα προκύψει κατόπιν διεθνούς διαγωνισμού. Η συμμετοχή της Πολιτείας διαμέσου του αρμόδιου Υπουργού περιορίζεται στην έκδοση της προκήρυξης για την ανάδειξη του διαχειριστή» αναφέρει χαρακτηριστικά στην απάντησή του.
Συνεχίζοντας ο γενικός γραμματέας Επικοινωνίας σημείωσε ότι «επ' ουδενί το σχέδιο νόμου καταστρατηγεί ατομικές ελευθερίες, όπως η ελευθερία των συμβάσεων ούτε υποχρεώνει τους τηλεοπτικούς σταθμούς να εκχωρήσουν σε τρίτους τα δικαιώματά τους. Αντίθετα, με τη διαδικασία της δημοπράτησης και στα πλαίσια της ενίσχυσης του υγιούς και ελεύθερου ανταγωνισμού δίνει τη δυνατότητα στον κάθε ενδιαφερόμενο με απόλυτη διαφάνεια να συμμετέχει τόσο στην πώληση όσο και στην αγορά διαφημιστικού χρόνου. Οι «πωλητές» (τηλεοπτικοί οργανισμοί) καθορίζουν την τιμή του «προϊόντος». Κατ αυτό τον τρόπο, επιτυγχάνεται η ελεύθερη πρόσβαση στην και η ομαλή λειτουργία της αγοράς ενώ παράλληλα, αποφεύγονται φαινόμενα «καρτέλ» και ασύμμετρων διαπραγματεύσεων που τρέφουν τη διαπλοκή.
Το κυριότερο στοιχείο του νέου νομοθετήματος συνιστά η φορολόγηση για πρώτη φορά στην πηγή, με αποτέλεσμα τον αποκλεισμό οιασδήποτε δυνατότητας εκδόσεως πιστωτικών και ακυρωτικών τιμολογίων, προνομιακής μεταχείρισης οιουδήποτε πελάτη σε βάρος άλλου μέσω απόδοσης οικονομικών κινήτρων και «επιστροφών» από μεσάζοντες που μοναδικό σκοπό έχουν την φοροδιαφυγή. Όλα τα υπόλοιπα αποτελούν «προφάσεις εν αμαρτίαις» καταλήγει ο Λ. Κρέτσος.
* Ετικέτες Θέματος: #Ειδήσεις #Ελλάδα #Κρέτσος #πρώτη #θεσμοθετείται #πλήρης #διαφάνεια #διαφήμισης #IFGR
* Πηγή: Zougla.gr
Παρόμοια θέματα
» Για πρώτη φορά χιονομετρικοί σταθμοί στον Ψηλορείτη και τα Λευκά Όρη
» Γυναίκα για πρώτη φορά στα ηνία του Fox News
» ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Ξεπέρασε τα 1.000 δολάρια για πρώτη φορά το bitcoin
» Τί συνέβη φέτος για πρώτη φορά στην ιστορία;
» Επεμβάσεις αγγειοπλαστικής για πρώτη φορά στο νοσοκομείο Χανίων
» Γυναίκα για πρώτη φορά στα ηνία του Fox News
» ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Ξεπέρασε τα 1.000 δολάρια για πρώτη φορά το bitcoin
» Τί συνέβη φέτος για πρώτη φορά στην ιστορία;
» Επεμβάσεις αγγειοπλαστικής για πρώτη φορά στο νοσοκομείο Χανίων
Προτού δημοσιεύσετε κάτι, βεβαιωθείτε ότι διαβάσατε τους Όρους Χρήσης της σελίδας!
inforumgr :: Αρχείο :: Αρχεία :: Αρχείο 2017
Σελίδα 1 από 1